11 styczeń 2017

Czosnek ma silne właściwości lecznicze. Zawiera mnóstwo witamin, a jednocześnie bardzo mało kalorii. Czosnek jest bogaty w mangan, witaminę B6, witaminę C oraz posiada znaczne ilości selenu, wapnia, potasu – by wymienić tylko kilka – a jednocześnie ma tylko 42 kalorii na porcję! Wzmocnij swój układ odpornościowy... Czosnek znany jest także z tego, że doskonale wzmacnia układ odpornościowy i pomaga zwalczać choroby, takie jak np. przeziębienie. Badania wykazały, że włączenie czosnku do codziennej diety potrafi obniżyć ryzyko zachorowania aż o 63%! Może więc być szczególnie przydatny dla osób podatnych na przeziębienia. Miej zdrowe serce.... Do listy korzyści dodaj jeszcze wspieranie układu krążenia. Jeśli regularnie spożywasz czosnek, możesz zmniejszyć ryzyko chorób serca i skuteczniej pomóc swojemu organizmowi radzić sobie z cholesterolem. Ponadto, czosnek może być bardzo korzystny dla osób zmagających się z wysokim ciśnieniem krwi! Czosnek poza tym, że jest zdrowy, jest niezwykle zdrowy, to jest też bardzo łatwy w uprawie. Wystarczy, że wykonasz te 5 kroków: • Rozłam główkę czosnku na ząbki i włóż w ziemię na kilka centymetrów głębokości. Gleba powinna być dość luźna i wilgotna. • Upewnij się, że nie wkładasz go do góry nogami. • Gdy pojawią się pędy, pamiętaj o regularnym podlewaniu. Nie podlewaj czosnku jednak zbyt często, wystarczy, że ziemia nie będzie sucha. • Odetnij wszelkie kwiaty, które się pojawią, aby zachować smak czosnku. • Gdy roślina ma 5 lub 6 liści, jest gotowa do zebrania!

30 -0001
30 -0001
30 -0001
30 -0001
Reklama
    2011 © Copyright http://kobiecegadzety.pl

    [Regulamin] [Polityka Prywatności] [Reklama] [Kontakt] [O nas i Relacje Inwestorskie]


    Logowanie

    Wszelkie tresci w serwisie sa generowane przez uzytkownikow i wlasciciel portalu http://kobiecegadzety.pl nie bierze za nie odpowiedzialnosci. Jesli uwazasz, ze dodane tresci naruszaja jakiekolwiek prawo (w tym prawa autorskie)