18 lipiec 2017

Objawy niedoczynności tarczycy: • nagłe przybierasz na wadze, przy niezmiennej diecie i trybie życia, • jesteś blada, • masz suchą skórę, • czujesz się ociężała i przemęczona, • masz problemy z koncentracją,masz uczucie zimna, często marzniesz. Jeśli masz te objawy i nie wiesz, czy to na pewno niedoczynność tarczycy – udaj się do endokrynologa i zbadaj poziom hormonów tarczycy. Czego potrzebuje organizm przy niedoczynności tarczycy? • zwiększonej ilości jodu i selenu, • zwiększonej ilości białka, • suplementacji hormonów tarczycy... Przykładowy jadłospis (na zwiększenie ilości jogu w organizmie) I Śniadanie – muesli wielozbożowe, kilka orzechów, cząstki mandarynki, jogurt naturalny, do picia szklanka soku świeżo wyciśniętego z pomarańczy... II Śniadanie – kromka pełnoziarnistego pieczywa z pastą z tuńczyka, sałatka z warzyw sezonowych, woda mineralna... Przekąska – kiwi, mandarynka... Obiad – zupa-krem z dyni, cielęcina duszona w jarzynach, kasza gryczana, fasolka szparagowa z wody... Kolacja – ryba po grecku, kromka pełnoziarnistego pieczywa, woda mineralna... Lista produktów, które utrudniają przyswajanie jodu: • kapusta, • kalafior, • brukselka, • soja, • rzepa, • brukiew.

14 wrzesień 2017
30 -0001
14 wrzesień 2017
14 wrzesień 2017
Reklama
    2011 © Copyright http://kobiecegadzety.pl

    [Regulamin] [Polityka Prywatności] [Reklama] [Kontakt] [O nas i Relacje Inwestorskie]


    Logowanie

    Wszelkie tresci w serwisie sa generowane przez uzytkownikow i wlasciciel portalu http://kobiecegadzety.pl nie bierze za nie odpowiedzialnosci. Jesli uwazasz, ze dodane tresci naruszaja jakiekolwiek prawo (w tym prawa autorskie)